אחסון בענן של שרתים ומערכות מידע

קונסיסט מספקת מגוון רחב מאוד של שירותי ענן ופתרונות לאחסון וגיבוי של מערכות מידע, כולל גיבוש תכניות וכלים להתאוששות מהירה מאסון במטרה להבטיח המשכיות עסקית מקסימלית ואת ביטחונו של המידע הארגוני שלך. פתרונות אלו כוללים, בין השאר:

גיבוי בענן של אתרים ומערכות מידע באתר מרוחק

לעתים, איבוד מידע נובע מתרחישים קיצוניים כגון הצפה, שריפה, תקיפת סייבר ועוד. גיבוי המידע הארגוני הקריטי במיקום מרוחק מספק "רשת ביטחון" עבור החברה והמידע שברשותה, כדי שניתן יהיה לשחזר ולהתאושש בזמן קצר ולאפשר לעסק להמשיך בעבודה השוטפת. קונסיסט מספקת פתרון Offsite Backup מתקדם, הכולל גיבוי קבצים, תיקיות ויישומים כגון תיבות דואר ובסיסי נתונים.

פתרונות תקשורת, אבטחת מידע ושכפול להתאוששות מהירה של האתר מאסון

ע"י תכנון והיערכות מראש ושימוש בטכנולוגיות מתאימות, ניתן להשתמש ב – Consist Cloud כאתר חליפי במקרה של אסון, ובכך לאפשר לארגון להמשיך לספק את השירות העסקי הנדרש ללקוחותיו. תשתיות Consist Cloud מספקות פתרונות תקשורת, אינטרנט, אבטחת מידע, שיכפול וסנכרון המידע למערך ייחודי מרוחק נוסף, המיועד במיוחד לתרחישי אסון אשר מהווה את אתר המחשוב החליפי שזמין להמשך עבודה רציפה ובטוחה.

חלוקת עומסים וגיבוי "חם" של קווי התקשורת

מרכז התקשורת בו ממוקם Consist Cloud תומך במגוון רחב של פתרונות תקשורת ומאפשר יכולות שרידות וגיבוי "חם" בעת כשל של אחד מקווי התקשורת. בגיבוי "חם" הכוונה היא שהארגון עובר לעבוד מול קו משני בצורה "שקופה" ואוטומטית ומתריע על כשל למנהל המערכת.

שירותי תשתית ארגונית - Infrastructure as a Service

אחד מהשירותים המרכזיים ב- Consist Cloud הנו הקמת מרכזי מחשוב ייעודיים ללקוחותינו על-ידי תכנון מפורט והקצאת תשתיות מותאמות אישית לצורכי הלקוח על גבי ה"ענן". הפלטפורמה הווירטואלית ב-Consist Cloud המושתת על פתרונות VMware מספקת מגוון שירותים מתקדמים המאפשרים הקמה של שרת וירטואלי המשלב את יתרונות השרת הפיסי ללא עלויות האחזקה והתפעול. השרתים הווירטואליים רצים על חומרת שרתים מתקדמת ומערכות אחסון מרכזי על מנת לספק את כוח המחשוב, יכולות השרידות והמהירות הנדרשים.

עבור שרתים שידרשו רישוי Microsoft, סביבת הענן כפופה למחירי SPLA Microsoft בהתאם להסכם שותפות של קונסיסט עם Microsoft.

במסגרת שירותי הענן, נספק לכם סביבת עבודה המורכבת מהשירותים הבאים:

שירותי דומיין מקומי (Active Directory), ניהול משתמשי מחשוב והרשאות, הגדרת מדיניות מחשוב (GPO) ועוד.

שירותי אחסון וניהול קבצים (File Server).

שירותי הדפסה (Print Server).

שירותי דואר אלקטרוני (Exchange Server/Office 365).

שירותי בסיס נתונים (לדוג' MSSQL).

עבודה על אפליקציות ארגוניות דרך Remote Desktop Servers.

בעת תכנון הפרוייקט נאפיין עבורכים פתרונות נוספים, וכן נספק מעטפת אבטחת מידע ייעודית ומתקדמת ורשתות תקשורת נפרדות (VLAN’s) בהתאם לצרכים העסקיים והטכנולוגיים של לקוחותינו.

דילוג לתוכן