אודות קונסיסט

שירותי הענן של Consist Cloud מיישומים ונתמכים על-ידי קונסיסט מערכות, שהיא חלק מקבוצת קונסיסט העולמית – חברת היי-טק בינלאומית המתמחה באספקת פתרונות תוכנה ושירותים מקצועיים בתחומי טכנולוגיית המידע. 

קבוצת קונסיסט העולמית הוקמה לפני 50 שנים ומעסיקה כ- 1,000 עובדים ברחבי העולם, לרבות בישראל, גרמניה, ספרד, ארה"ב, ברזיל, ארגנטינה, מקסיקו ועוד. קונסיסט מתמחה בפיתוח מערכות תוכנה ומידע, בפיתוח, אינטגרציה ותחזוקה של תשתיות מחשוב ותקשורת מחשבים, בשיווק ויישום מערכות תוכנה של ספקים מובילים אחרים וכן בשירותים מקצועיים לפיתוח אצל לקוחותינו במסגרת של פרויקטים, שירותי יעוץ, מיקור חוץ והשמה. 

לקבוצת קונסיסט יש למעלה מ – 1400 לקוחות בישראל וב-EMEA, כולל ארגונים מובילים במשק: מרבית הבנקים הגדולים, מוסדות פיננסיים וחברות אשראי, חברות ביטוח, עיריות ומועצות, עשרות משרדי ממשלה וגופי סמך, חברות הייטק, חברות תקשורת גדולות, מרבית המוסדות האקדמים, ארגוני בריאות מובילים ומרכזים רפואיים גדולים, חברות גז ואנרגיה, רשתות שיווק ארציות, חברות מסחריות ובינלאומיות ועוד. 

קונסיסט מספקת סל שירותים מגוון ומקיף ומאמינה כי רב-תחומיות הינו תנאי הכרחי לאספקת פתרונות מיטביים בעולם עסקי וטכנולוגי, מגוון ודינאמי.

Consist Cloud, כמו גם מגוון פתרונות המחשוב האחרים שקונסיסט משווקת ומיישמת, נתמך על-ידי צוות מקצועי ומנוסה של מומחי IT ותומכים טכניים אשר מספקים מענה אישי ומהיר לכל מאות לקוחות החברה ממוקד התמיכה הטכנית – HelpDesk – שמפעילה החברה בישראל. כל בעיה או צורך עסקי של לקוחותינו מקבל מענה מהיר, מקצועי ומיידי, ויעידו על כך מאות לקוחות החברה הכוללים את הארגונים המובילים במשק.  

פתרונות חכמים לטרנספורמציה דיגיטלית בארגונים

משרדי קונסיסט ומרכזי הפיתוח ברחבי העולם

תחומי העיסוק ופתרונות התוכנה של קונסיסט כוללים, בין השאר:

פתרונות אחסון, אבטחת מידע והמשכיות עסקית

מערכת להגנה מאיום הסייבר הפנימי באמצעות ניטור והקלטה רציפים של פעילות המשתמשים ברשת, ניהול בקרת גישה וזהויות, זיהוי והתרעה על כל פעילות חריגה ועוד

פתרונות אבטחת המידע המובילים בעולם לרשתות, כולל FortiEDR, חומת אש למניעת חדירות, VPN, מסנן תכנות זדוניות, בקרת יישומים, סינון תכנים, אנטי ספאם, האצת רשתות WAN ועוד.

פתרונות החומרה והאחסון של החברה המובילה בעולם: שרתים, ציוד אקטיבי, תחנות קצה, מדפסות ועוד. חומרה איכותית המסופקת לאחר בקרת איכות קפדנית.

הכלי המוביל לגיבוי, שחזור, העתקה (רפליקציה), ניטור, תכנון והקצאת נפח אחסון במערכות הווירטואליות של VMware ו Microsoft עם התאוששות מהירה ואמינות מירבית.

פתרונות תוכנה וטרנספורמציה דיגיטלית

לקונסיסט ניסיון רב בפיתוח והטמעה של מערכות מורכבות המאפשרות לארגונים ולחברות לייעל את תהליכי התפעול באמצעות מערכות מתקדמות לניהול השירות בארגון, ייעול תהליכים עסקיים, מעבר לדיגיטל ומיקסום תקשורת עם לקוחות הארגון. הפתרונות של קונסיסט בתחום זה כוללים את:

מערכת ניהול הקריאות וה-SERVICE DESK המובילה בישראל המותקנת אצל יותר מ-550 ארגונים

מערכת מובילה לעיצוב, יצירה הפצה וניהול של טפסים דיגיטלים חכמים; מותקנת אצל למעלה מ-300 ארגונים

פתרונות חדרי שירות לקוחות וירטואלים המשלבים שיחות וידאו וטפסים דיגיטלים עם חתימה דיגיטלית

דילוג לתוכן