רכישת מנוי ל- Office 365 בקונסיסט מספקת לארגון שלך שקט נפשי ומאפשרת לכם להתמקד בפעילות העסקית. צוות חטיבת התשתיות של קונסיסט ואנשי מוקד התמיכה ב-Help Desk שלנו דואגים לכלל ההיבטים הנוגעים להתקנת התוכנה, לתחזוקה שוטפת ולפתרון בעיות.
כמו כן מספקת קונסיסט שירותי גיבוי לקבצי Office 365 באמצעות סל פתרונות הגיבוי של VEEAM – החברה המובילה בעולם בתחום של פתרונות לגיבוי ושחזור מידע. חשוב לציין כי מיקרוסופט אמנם מאחסנת את קבצי העבודה של Office 365 בענן, אך האחריות על גיבוי המידע היא של הלקוח, ולכן חשוב לגבות את הקבצים באמצעות VEEAM. בכל מקרה, צוות חטיבת התשתיות בקונסיסט דואג להיבטים אלו של הפתרון.
Office 365 עובדת בענן, מה שמאפשר לעובדים בארגון לגשת לקבצים – גיליונות אקסל, מצגות פוורפוינט, קבצי וורד וכמובן דואר אלקטרוני – מכל מקום ובכל זמן. תכונה זו חשובה במיוחד לארגונים שעובדיהם פרוסים במיקומים שונים וכן בארגונים בהם העובדים נמצאים תכופות בנסיעות עבודה או עובדים פעמים רבות מרחוק, כפי שקרה במהלך תקופת משבר הקורונה. עם Office 365 אין צורך יותר לשדרג ולהתקין גרסאות חדשות, להסיר ישנות ולהתעסק עם רישוי התוכנות. כך יכולים עובדי הארגון ליהנות באופן רציף מגישה לעדכונים האחרונים ברגע שהם יוצאים לאור.
בנוסף, היות שכולם עובדים על הגרסה המעודכנת ביותר, נמנעות בעיות תאימות כתוצאה מכך שלמשתמשים שונים בארגון יש גרסאות שונות של המערכת.
כשהמידע והקבצים נגישים לעובדים מכל מקום ובכל זמן, תפוקת העבודה נשמרת ברמה גבוהה. כמו כן, מודל העבודה בענן עם Office 365 מאפשר עבודת צוות ושיתוף פעולה מיטבי בין עובדי הארגון, בין אם כולם נמצאים באותו החדר או במקומות מרוחקים. בנוסף מאפשרת אופיס 365 לארגון חסכון ניכר במשאבים הכרוכים ברכישת חומרה ולתפעול חדר שרתים.
עבודה במודל ענן הנה גם ידידותית לסביבה, חוסכת באופן משמעותי בחשמל וממזערת פסולת אלקטרונית.
רכישת מנויים לחבילות Office 365 באמצעות קונסיסט משחררת את צוות מחלקת המחשוב שלך מהצורך להתעסק בכל הנושאים הקשורים לאבטחת קבצי העבודה של הארגון ובטיפול ביישומים.
Office 365 מגיעה עם תכונות אבטחה מובנות, ועל-מנת לוודא שאבטחת המידע היא מקסימילית, קונסיסט מספקת פתרון המשכיות עסקית וגיבוי ושחזור מידע באמצעות מגוון יכולות גיבוי מגוונות כולל לאתר מרוחק.
לקונסיסט מערכות יש ניסיון של למעלה מ-30 שנה ביישום, שירות ותמיכה במערכות תוכנה. לקוחות החברה נהנים מהניסיון, המקצועיות, המחוייבות ויותר מכל מהשירותיות של חברי הצוות – המיישמים, מנהלי הלקוחות ואנשי התמיכה הטכנית. כפי שמעידים הלקוחות, העבודה והליווי של הצוות – בכל תחום עיסוק של החברה – תוכנות, תשתיות מחשוב, פיתוח ועוד – הנם חוויה בפני עצמה. עובדי החברה הם הלב הפועם שלה ורואים בלקוח שותף וחבר לדרך, ערך שהחברה תמיד הקפידה עליו – הלכה למעשה!