סיפור לקוח: חטיבת שירותי ענן, תשתיות IT ואבטחת מידע בקונסיסט ביצעה בהצלחה פרוייקט מיגרציה מורכב בקבוצת פלסטו-קרגל

בסיפור לקוח שלפנינו סוקר יועד דותן, מנהל מערכות המידע בקבוצת פלסטו-קרגל, פרוייקט מיגרציית מערכות מורכב שבוצע על-ידי על-ידי חטיבת תשתיות ושירותי ענן בקונסיסט, בראשות ראובן כהן.

הפרוייקט בוצע במסגרת עסקה גדולה שבה רכשה פלסטופיל, מובילה עולמית בתחום ייצור יריעות פלסטיק לתעשיית המזון, חלק מהפעילות של קבוצת פלסטו-קרגל, לקוחה של קונסיסט. העסקה דרשה העברה של כל מערכות ותשתיות המחשוב, השרתים ושירותי האופיס 365 של החברה הנרכשת לפעילות של פלסטופיל, תוך שמירה על רציפות עסקית.

מדובר באתגר לא פשוט עקב העובדה שמפעלי הייצור של שתי החברות פועלים מסביב לשעון, ופגיעה ברציפות העסקית עלולה הייתה לגרום לנזק משמעותי. במשך חודש שלם תכננו חברי הצוות שלנו – ראובן כהן, תומר שי ואסי ויצמן את המעבר, כדי שברגע האמת הכל יעבוד בדייקנות של שעון שוויצרי.

"העברת הפעילות של מערכות המידע והשרתים דרשה שכפול של כל סביבת המחשוב המקורית בענן הפרטי של קונסיסט – CONSIST CLOUD" נמסר מהצוות, "וכמו כן כלל התהליך טיפול ב-26 שרתים, ביצוע הפרדה בפורטיגייט, שמירה על כתובות ה- 365 של העובדים ועוד פעולות רבות ופרטים נוספים."

יועד דותן, מנמ"ר פלסטו-קרגל, מסר כי "הסכם הרכישה על-ידי פלסטופיל קבע שחייבת להישמר רציפות עסקית מלאה. העובדה שהצוות של קונסיסט הצליח ליצור סיטואציה שבה כל בסיסי הנתונים וכל האפליקציות שוכפלו והמשיכו לפעול ללא השבתה, גם בצד המוסר וגם בצד המקבל, מהווה הישג מרשים מאוד. המכונות המשיכו לפעול כרגיל, והעובדים כלל לא היו מודעים לשינוי המהותי, והמשיכו לעבוד כרגיל ללא שום שינוי באופן העבודה שלהם. מדובר בעבודה מקצועית יוצאת מגדר הרגיל!"

ראול ליבנה, מנמ"ר פלסטופיל, מסר כי "הצוות של קונסיסט היה מאוד שירותי, והעובדה שברגע האמת כל המערכות עבדו באופן מיידי בצורה מושלמת, מצביעה על הרמה המקצועיות המאוד גבוהה שלו." מראובן כהן נמסר כי "היכולת לטפל באינטגרציה של כלל המערכות, כולל תקשורת, אבטחת מידע, שרתים, אחסון ווירטואליזציה במקום אחד, הוכיחה את הכוח והמקצועיות של קונסיסט ושל הצוות שלנו."

דילוג לתוכן