סיפור לקוח: פתרונות תשתיות ואבטחת מידע של קונסיסט בקבוצת פרידנזון

קבוצת פרידנזון נוסדה בשנת 1975 והיא מהחברות הוותיקות והמובילות בישראל בתחומי הלוגיסטיקה והשילוח הבינלאומי. עם כ-410 עובדים מקצועיים ומיומנים, הקבוצה מספקת מעטפת שירותים מקיפה ללקוחותיה בארץ ובעולם. הערכים המרכזיים של פרידנזון הם אמינות, מקצועיות ושירותיות, כשהלקוח מהווה את מרכז העשייה וההשראה. בשיתוף עם קונסיסט מערכות, פרידנזון שדרגה ומשדרגת את תשתיות המחשוב שלה ואת תהליכי העבודה באופן מתמשך, כדי להבטיח מענה כולל, מקצועי ומתקדם ללקוחותיה.

ביקשנו מישראל רוזלי, סמנכ"ל מערכות המידע בקבוצה, לספר על שיתוף הפעולה עם קונסיסט והפתרונות שקונסיסט מספקת לקבוצה.

ישראל רוזלי, סמנכ"ל מערכות המידע בקבוצת פרידנזון, תוכל לספק איך התחלתם לעבוד עם קונסיסט?

"את קונסיסט הכרנו בזכות פתרון נוסף שלהם – מערכת ה-ITSM וניהול השירות SYSAID SERVICE DESK, המיושמת אצלנו בהצלחה רבה מזה שנים. כשנכנסתי לתפקיד בפרידנזון, שמתי לעצמי למטרה לייעל את ניהול התשתיות, שהיו מפוצלות בין ספקים רבים. כל תקלה או בעיה יצרה כאוס – לא היה ברור מי אחראי ומה הדרך המהירה לפתרון. הבנתי שחיוני לרכז את הטיפול בתשתיות תחת גורם אחד, מקצועי ואמין. כך הגעתי לקונסיסט, ובעיקר לצוות חטיבת התשתיות ושירותי הענן בראשות ראובן כהן, אותו הכרתי בעבר וידעתי שהוא בדיוק מה שאנחנו צריכים."

אילו פתרונות קונסיסט מיישמת אצלכם?

"העבודה עם קונסיסט – ראובן והצוות – התפתחה ממשימות נקודתיות לפרויקטים רחבי היקף, כולל שדרוג משמעותי של ציוד תשתיות המחשוב עם טכנולוגיות מתקדמות של פורטינט, VEEAM, VMWARE ומוצרים נוספים, המבטיחים יציבות וביצועים גבוהים. 

אחד הפרויקטים המרכזיים שעשינו יחד היה בניית המרלו"ג החדש שלנו באשדוד. הצוות של קונסיסט ליווה אותנו משלב האפיון ועד לפיתוח והאינטגרציה של כלל המתחם. כל התשתיות – השרתים, קישורי המצלמות, תשתיות החשמל והחשמול – תוכננו ובוצעו תחת ניהול ובקרה של קונסיסט, ותודות לכך הכל פועל בצורה חלקה. הצוות ממשיך לספק לנו שירות ותמיכה שוטפת. 

השירותים, התמיכה והייעוץ של קונסיסט, כמו שירותי CISO as a Service, אפשרו לנו למקסם את אבטחת המידע ואת יציבות התפעול של תשתיות המחשוב. בנוסף, שיתוף הפעולה עם קונסיסט בפרויקטים כמו תכנון נכון של מערכות חשמל וציוד הוביל לחיסכון ומנע טעויות פוטנציאליות ויקרות."

מהם היתרונות של שיתוף הפעולה עם קונסיסט?

"הצוות בקונסיסט אפשר לנו להשיג יציבות טכנולוגית ושקט נפשי. כל תשתיות המחשוב מנוהלות על-ידם, במסגרת שירותי CISO as a Service. התמיכה שאנחנו מקבלים היא ברמה הגבוהה ביותר. אתן לך דוגמה: היו לנו בעיות עם מעבדים שהגיעו לניצול של 95%, דבר שאילץ אותנו לרכוש שרתים חדשים ויקרים.ראובן והצוות ישבו איתנו, גיבשו תוכנית ושינו את הקונפיגורציות. זה לא רק פתר בעיה קריטית אלא גם חסך לנו רכישת שרתים חדשים, והביא לחיסכון משמעותי במשאבים.

מעבר ליכולות המקצועיות, הצוות של קונסיסט מעניק שירות אישי יוצא מן הכלל. כשנכנסנו לעבודה איתם, הם ווידאו שכל תשתית מתועדת כראוי. הם בנו עבורנו ספר אתר, שבו מפורטים כל ההיבטים של התשתיות שלנו – מכתובות IP ועד למיקומי שרתים ונקודות גישה. זה נותן לנו שליטה מלאה, כי כשמנהל תשתיות חדש נכנס לתפקיד, הוא יודע בדיוק מה יש לו בידיים ואיפה למצוא כל דבר."

משהו לסיכום?

"כן. אפשר לומר בוודאות שהחלטה לעבור לעבוד עם קונסיסט ולרכז בידיהם את כל השירות הייתה אחת ההחלטות הכי חכמות שקיבלתי. הם שותפים אמיתיים לתהליך שלנו, ואני יודע שיש לי שקט תעשייתי בזכותם!:

תודה ענקית  – ישראל ולצוות קבוצת פרידנזון  – על שיתוף סיפור הלקוח המרתק, ועל ההזדמנות להמשיך ללוות אתכם בפרויקטים נוספים בעתיד!

דילוג לתוכן