פתרון Fortinet SASE עם היישום של קונסיסט

קונסיסט היא מיישמת מובילה של פתרונות חברת Fortinet בישראל, ובכלל זה של Fortinet SASE, המאפשר גישה מאובטחת לאינטרנט, לענן ולאפליקציות עבור צוותי עבודה היברידים, בקלות וביעילות. הפתרון משלב SD-WAN עם שירותי קצה של אבטחת ענן (SSE) של FortiSASE.

גישה מאובטחת לכל אפליקציה עם SASE

Fortinet SASE מספקת גישה מאובטחת לאינטרנט, גישה מאובטחת לארגונים, וגישה מאובטחת ל-SaaS לצורך אבטחה כוללת בפתרון אחד, כולל שער אינטרנט מאובטח (SWG), גישה לרשת ללא אמון (ZTNA), מתווך אבטחת גישה לענן (CASB), חומת אש כשירות (FWaaS), SD-WAN מאובטח, וניטור חווית דיגיטל מקצה לקצה (DEM). כל המרכיבים פועלים על מערכת הפעלה אחת עם סוכן אחד, וניתן לנהל אותם ממסוף יחיד.

FortiSASE מבטיחה גישה מאובטחת ל-SaaS, גישה מאובטחת לאינטרנט, וגישה מאובטחת פרטית לאפליקציות,
ומשלבת אבטחה עם הגמישות של FortiOS, סוכן FortiClient מאוחד הכולל הגנת נקודות קצה, הערכת פגיעויות, SASE, תמיכה ב-Fabric, ושירותי אבטחה מופעלים על ידי AI של FortiGuard.

אכיפת אבטחה עוצמתית וגמישה

האסטרטגיה הייחודית של פורטינט עם היישום של חטיבת התשתיות בקונסיסט לאבטחה ברשת מונעת על ידי מערכת הפעלה אחת (FortiOS) ומשופרת על ידי שירותי אבטחה מופעלים על ידי AI של FortiGuard. הגישה החדשנית שלנו משלבת אבטחה ותפקוד רשתות במערכת אחת ומשולבת כדי לספק אבטחה וחווית משתמש עקבית לכל משתמש בכל מקום. FortiSASE מאפשרת לארגונים לאבטח גישה לאינטרנט, לענן ולאפליקציות עם אבטחת סייבר ברמת ארגון, סוכן מאוחד וחווית משתמש מעולה.

שליטה, נראות וניתוח מקיפים

ממשק המשתמש האינטואיטיבי של Fortinet SASE כולל נראות רשת ואבטחה מאוחדת. ניתן לראות באופן מיידי נקודות קצה, משתמשים, מידע גרפי של נקודת נוכחות וניתוח איומים. כמו כן, FortiAnalyzer בשילוב עם FortiSASE מספק יכולות רישום ותגובה מרכזיות לרשת ואבטחה בכל הארגון. זה מאפשר לארגונים להבין את האירועים ברשת ובאבטחה שלהם, ולהקל על תגובה ותיקון יעילים.

תכונות ויתרונות של Fortinet SASE עם היישום של קונסיסט

סוכן מאוחד FortiClient
גם גישה מאובטחת וגם הגנת נקודות קצה עם סוכן מאוחד אחד

נראות מלאה/ניהול קל
מסוף ניהול יחיד עם DEM לתפעול פשוט ויעיל

אבטחה עקבית בכל מקום
הגנה עקבית למשתמשים מקומיים ומרוחקים לצמצום פערים ועלויות תצורה

מניעת IT נסתר
ניטור אפליקציות SaaS, הערכת סיכונים, ואכיפת מדיניות עם CASB דו-מצבי

כיסוי גלובלי ויכולת גידול
רשת ענן בעלת ביצועים גבוהים ויכולת גידול עם יותר מ-100 מיקומים גלובליים

אימות ושליטה
בקרת גישה לאפליקציות עקבית בכל המיקומים עם Universal ZTNA

מקרי שימוש של FortiSASE עם היישום של קוניסטס

גישה מאובטחת לאינטרנט
חומת אש מבוססת ענן ופרוקסי מאובטח לאפשר אבטחה בכל זמן ובכל מקום בגלישה באינטרנט

גישה פרטית מאובטחת
קישוריות מאובטחת וגמישה לאפליקציות ארגוניות עם אינטגרציה של Fortinet Secure SD-WAN ופתרון ZTNA

גישה מאובטחת ל-SaaS
שליטה גרנולרית על גישה מאובטחת לאפליקציות SaaS עם מתווך אבטחת ענן מבוסס קו ישיר ו-API

הכרה אנליסטית

Fortinet הוכרה כ"אתגר" במג'יק קוודרנט של Gartner® לשנת 2024 עבור SASE סינגל-וונדור.
Fortinet מספקת ניהול מאוחד באמצעות מסוף יחיד תוך אספקת אינטגרציה חלקה של SD-WAN ואבטחה מבוססת ענן מופעלת על ידי AI לאבטחת כוח העבודה ההיברידי.

שירותי אבטחה מופעלים על ידי AI של FortiGuard

מעבדות FortiGuard, ארגון המודיעין והמחקר של איומי הסייבר של Fortinet מורכבות מציידי איומים מנוסים, חוקרים, אנליסטים, מהנדסים ומדעני נתונים. הצוות העלית הזה מפתח ומשפר את שירותי האבטחה המופעלים על ידי AI של FortiGuard כולל מניעת תוכנות זדוניות בקו ישיר, IPS ו-DLP. מעבדות FortiGuard גם מספקות עזרה מומחית יקרה באמצעות שירותי אבטחה המונעים על ידי מומחים של FortiGuard.

חטיבת שירותי ענן, תשתיות IT ואבטחת מידע בקונסיסט היא מפיצה ומיישמת רשמית של המוצרים והפתרונות של חברת FORTINET, ובכלל זה של FortiSASE. לקבלת פרטים נוספים, צרו קשר עם ברק דן, מנהל מכירות בחטיבה – [email protected], 054-4814128

דילוג לתוכן