החשיבות של גיבוי קבצי מיקרוסופט 365 הארגוניים באמצעות VEEAM – עם היישום של קונסיסט

מיליוני משתמשים היום מסתמכים על Microsoft 365 לפעילות היומיומית שלהם, ולכן, הגיבוי וההגנה על הנתונים הפכו לקריטיים. עם זאת, העלייה בתדירות ובתחכום של מתקפות סייבר, יחד עם האתגרים של מגבלת קצב השחזור ורוחב הפס בהחזרת ערכות נתונים גדולות, הותירו ארגונים רבים בספק אם הם יכולים לעמוד בציפיות השחזור מאסון שלהם. מיקרוסופט ו-Veeam מתמודדים עם בעיות אלו באופן ישיר על ידי כניסה לשיתוף פעולה חדש ומרגש בפרק השותפות שלהם.

כדי להקל על הגיבוי של המידע הארגוני, Veeam Data Cloud חובר ל-Microsoft 365 Backup Storage, מה שמאפשר לארגונים להתאושש במהירות ובביטחון מכל מתקפת סייבר או תרחיש אובדן נתונים. האינטגרציה החדשה הזו תספק את חוויית הגיבוי והשחזור האולטימטיבית עבור Microsoft 365 — המהירות וההיקף פוגשים את השליטה והגמישות.

מהירות והיקף מהירים ביותר

Veeam Data Cloud עבור Microsoft 365 עם Microsoft 365 Backup Storage מיועד לניהול נפחי נתונים גדולים בצורה חלקה. הוא מנצל מהירויות גדולות מ-1TB לשעה, ללא מגבלת קצב שמאטה את התהליך. זה מצמצם בצורה דרסטית את הזמן שנדרש להגנה ולשחזור נתוני Microsoft 365, ומשיג בשעות מה שבעבר היה לוקח שבועות או חודשים. סוף סוף, ארגונים יכולים להיות בטוחים שהם מנצלים מהירויות אופטימליות, בין אם זה הגיבוי הראשוני שלהם או שחזור מלא.

שחזור גמיש

כשהארגון נפגע על ידי מתקפת כופר או תוכנה זדונית, כל עיכוב בהמשכיות העסק הוא בלתי מתקבל על הדעת. עם Veeam Data Cloud עבור Microsoft 365 עם Microsoft 365 Backup Storage, ארגונים יכולים לבצע שחזור בתפזורת בקנה מידה, מה שמגדיל את החוסן שלהם למתקפות כופר או תוכנה זדונית, וממזער את זמן ההשבתה.

מיקרוסופט + Veeam + היישום של חטיבת התשתיות בקונסיסט: הטוב שבכל העולמות

לקוחות חטיבת התשתיות ושירותי ענן של קונסיסט מקבלים באמת את הטוב שבכל העולמות — המהירות וההיקף של Microsoft 365 Backup Storage עם השליטה והגמישות של הפתרון של Veeam וומעטפת התמיכה והשירות של קונסיסט.

מהירויות גיבוי מהירות במיוחד שמסופקות על ידי Microsoft 365 Backup Storage מנוצלות כעת לצד ההפרדה הנתונים הקיימת של Veeam ויכולות הגיבוי והשמירה המותאמות אישית, מה שמספק גישה ושליטה מלאה כדי לעמוד בדרישות התאימות ולשפר את האבטחה.

יתרה מזאת, עם שילוב יכולות זה, לקוחות קונסיסט נהנים מעותקים מרובים של נתונים בתוך גבול האבטחה של Microsoft 365, כמו גם גיבויים נפרדים במיקום Azure אחר. זה מספק את העמידות הקפדנית ביותר לכלל הגיבוי 3-2-1, עם אפשרויות גיבוי ושחזור מרובות.

איך להתחיל

ככל שנוף ה-IT ממשיך להתפתח וככל שהנתונים הופכים ליותר ויותר יקרי ערך, ארגונים לא יכולים להרשות לעצמם להתעלם מהצורך לשחזר במהירות ערכות נתונים גדולות של Microsoft 365. האינטגרציה בין Veeam ומיקרוסופט, עם היישום של קונסיסט, מציבה סטנדרט חדש להגנת נתונים, ומספקת לארגונים את הפתרון האולטימטיבי לגיבוי ושחזור של Microsoft 365.

לפרטים, צרו קשר עם ברק דן, מנהל פיתוח עסקי בחטיבת תשתיות ושירותי ענן בקונסיסט: +972 54-481-4128
[email protected]

דילוג לתוכן