למקסם את הפרודוקטיביות הארגונית ושיתוף הפעולה בין העובדים עם ארגז הכלים של מיקרוסופט 365 והיישום והתמיכה של קונסיסט

מאת: ברק דן, מנהל פיתוח עסקי בחטיבת התשתיות ושירותי ענן בקונסיסט

עולם העבודה המודרני דורש מכל ארגון לשמור על רמה גבוהה של פרודוקטיביות ושיתוף פעולה בין העובדים. אחד הכלים המרכזיים המאפשרים זאת הוא חבילת האופיס 365 מבית מיקרוסופט, המשלבת בתוכה מגוון רחב של כלים ושירותים המותאמים לצרכים השונים של הארגון. 

אולם, על מנת להבטיח ניצול מקסימלי של יכולות אלו, ישנה חשיבות עליונה לקבלת מעטפת תמיכה מקצועית ומקיפה. חטיבת תשתיות ושירותי ענן בקונסיסט מספקת לארגון שלך שקט נפשי ומאפשרת לכם להתמקד בפעילות העסקית. צוות חטיבת התשתיות של קונסיסט ואנשי מוקד התמיכה ב-Help Desk שלנו דואגים לכלל ההיבטים הנוגעים להתקנת התוכנה, לתחזוקה שוטפת ולפתרון בעיות. כמו כן מספקת קונסיסט שירותי גיבוי לקבצי Office 365 באמצעות סל פתרונות הגיבוי של VEEAM – החברה המובילה בעולם בתחום של פתרונות לגיבוי ושחזור מידע. חשוב לציין כי מיקרוסופט אמנם מאחסנת את קבצי העבודה של Office 365 בענן, אך האחריות על גיבוי המידע היא של הלקוח, ולכן חשוב לגבות את הקבצים באמצעות VEEAM. בכל מקרה, צוות חטיבת התשתיות בקונסיסט דואג להיבטים אלו של הפתרון.

היבטים חשובים ביישום פתרון אופיס 365

בחירת החבילות ורישוי

בחירת החבילה המתאימה לארגון הינה שלב קריטי, שכן כל ארגון מתאפיין בצרכים ובדרישות ייחודיות. חבילות האופיס 365 כוללות מגוון רחב של שירותים, החל משירותי דואר אלקטרוני, אחסון ענן וכלה בכלי ניהול פרויקטים ושיתוף מסמכים. על מנת לוודא שהחבילה שנבחרה תתאים בצורה אופטימלית לצרכי הארגון, יש לבצע ניתוח מעמיק של הדרישות והיעדים של הארגון.

במקביל, נושא הרישוי הוא מרכיב חשוב לא פחות. חבילות האופיס 365 מצריכות הבנה מעמיקה של מודל הרישוי של מיקרוסופט, שכן טעויות בתחום זה עלולות לגרום להוצאות מיותרות ולפגיעה בתקציב הארגון. צוות המומחים של חטיבת תשתיות מחשוב בקונסיסט מצויד בידע ובניסיון הדרושים על מנת ללוות את הארגון בתהליך הבחירה והרישוי בצורה מיטבית.

חשיבות הגיבוי באמצעות VEEAM

אחד האתגרים המרכזיים בשימוש בחבילות אופיס 365 הוא נושא הגיבוי. רבים אינם מודעים לכך שמיקרוסופט אינה אחראית לגיבוי הנתונים של המשתמשים, והאחריות לשמירה על המידע מוטלת על הארגון עצמו. כאן נכנסת לתמונה תוכנת VEEAM, המציעה פתרונות גיבוי מתקדמים המותאמים במיוחד לסביבת אופיס 365.

גיבוי באמצעות VEEAM מבטיח שהמידע החשוב של הארגון יישמר בצורה מאובטחת ויהיה נגיש בכל עת. בעזרת פתרונות הגיבוי של VEEAM, ניתן לבצע שחזור מהיר ומדויק של נתונים במקרה של תקלה, מחיקה או פגיעה בנתונים.

המומחיות של צוות חטיבת תשתיות מחשוב בקונסיסט

אנו בקונסיסט מבינים את החשיבות של תמיכה מקיפה ומקצועית לשימוש באופיס 365. צוות המומחים שלנו כולל אנשי HELP DESK מקצועיים עם עשרות שנות ניסיון, המוכנים לספק תמיכה שוטפת וזמינה בכל עת. אנו מציעים פתרונות כוללים – החל משלב האיפיון והבחירה של חבילות אופיס 365, דרך תהליך היישום וההטמעה של החבילה בארגון, ועד לתמיכה שוטפת ומתמשכת – שדרוגים, גיבוי, עדכונים וכל מה שצריך

המומחיות שלנו בתחום תשתיות המחשוב מאפשרת לנו להעניק לארגון שלכם את כל הכלים הנדרשים להצלחה, בצורה חלקה וללא תקלות. אנו בקונסיסט רואים בכל לקוח שותף לדרך, ומתחייבים לספק שירות מקצועי ואישי המותאם בדיוק לצרכים שלכם.

לסיכום:

שימוש בחבילות אופיס 365 מצריך תכנון, הבנה מעמיקה ותמיכה מתמשכת. בעזרת צוות המומחים של חטיבת תשתיות מחשוב בקונסיסט, ניתן להבטיח שהארגון שלכם יקבל את המענה המקצועי והמלא לצרכיו – החל מבחירת החבילה הנכונה, דרך ניהול הרישוי ועד לגיבוי והגנה על הנתונים באמצעות VEEAM. אנו כאן כדי ללוות אתכם בכל שלב, ולהבטיח שתוכלו להתרכז במה שבאמת חשוב – הצלחת הארגון שלכם.

לפרטים נוספים, צרו עמי קשר
[email protected]
054-4814128

דילוג לתוכן