חטיבת התשתיות התקינה מערכת מחשוב ותקשורת בחברת מזרח ומערב

חטיבת תשתיות IT ושירותי ענן בקונסיסט השלימה את פרוייקט פיתוח תשתיות מחשוב ותקשורת מחשבים במרכז הלוגיסטי החדש של חברת המזון 'מזרח ומערב' באיזור התעשייה במודיעין.

חברת 'מזרח ומערב יבוא ושיווק בע"מ הינה מחלוצות הייבוא והשיווק של מוצרי מזון אסיאתיים לשוק הישראלי, והיא מייבאת מוצרים מקוריים ומסורתיים מרחבי אסיה, ארצות הברית, אירופה ומדינות אחרות. החברה מייצגת חברות בינלאומיות ומתמחה ביבוא מגוון מוצרי מזון ייחודים ובלעדיים, משקאות, כלי בישול והגשה ואביזרים מקצועיים למטבח האוריינטלי. החברה משווקת את מוצריה לשוק המוסדי, הכולל מסעדות, בתי מלון, חברות קייטרינג, בתי ספר לבישול, למעדניות וחנויות המתמחות במזון אסיאתי כמו גם לרשתות השיווק הקמעונאיות.

המרכז הלוגיסטי החדש והגדול של החברה במודיעין משתרע על שטח של 6000 מ"ר וכולל שטחי אחסנה, חדרי קירור ומשרדים.

ראובן כהן, מנהל חטיבת התשתיות בקונסיסט אמר כי "הפרוייקט רחב-ההיקף כלל, בין השאר, התקנת מערכת Wi-Fi המספקת תקשורת בכל שטחי המבנה, מתגי תקשורת, פתרונות פיירוול, מערכות לאבטחת מידע ופתרונות להמשכיות עסקית עם שרידות כפולה מבית Fortinet." כהן הוסיף כי "הפתרון הטכנולוגי  של הפרוייקט יצר אינטגרציה בין כלל מערכות המחשוב ואבטחת המידע, בשקיפות של ממשק אחד המבוסס על תשתיות אופטיות וקישור אל חוות השרתים והגיבוי של קונסיסט בדאטה סנטר שאנו מפעילים. "

צוות קונסיסט ליווה את 'מזרח ומערב' משלב התכנון ועד ליישום והביצוע של כל הפרוייקט, דבר שאפשר חסכון ניכר בעלות הפרוייקט.

נועם בלאו, מנמ"ר חברת 'מזרח ומערב', מסר כי "הצוות של חטיבת תשתיות מחשוב של קונסיסט עבד בצורה המקצועית ביותר שניתן לקוות לה – החל מהאיפין של הפתרון, שכלל את הסקר באתר, תכנון נקודות הגישה והמתגים, התקנת הפיירולים ופתרונות אבטחת המידע, וכלה ביישום וההתקנה של המערכות השונות."

דילוג לתוכן